понеделник, 11 октомври 2010 г.

Потребителите все още не са привлечени от "зелените" технологии

Проучване сочи, че потребителите са наясно с предимствата на "зелените" технологии, но не ги купуват, въпреки, че бизнесът разбира огромното значение на внедряването на този тип технологии за опазването на околната среда.
Дейвид Стийл, вицепрезидент на Samsung по стратегическите въпроси, каза на второто годишно технологично събрание, че последните проучвания показват, че независимо, че индивидуалните клиенти са добре запознати с предимствата на "зелените" технологии, когато дойде време да извършат покупка, те се водят основно по цената и функциите на продукта.
Обратно на това, корпоративният сектор не само е схванал посланието, но вече са предприети и конкретни действия в насока преминаването към "зелени" технологии.
Бюджетите за центрове за управление на бази данни са нарастнали, редом със увеличаването на сметките за електроенергия, което е чудесна тенденция, коментира Стийл.
http://www.isolacii.eu/